Firma korporacyjna składa się z wielu działów o różnorodnej specjalizacji. Jednym z najistotniejszych jest dział human resources. Zajmuje się on szeroko pojętymi zasobami ludzkimi. Wszelkie sprawy pracownicze oraz związane z rekrutacją nowych pracowników wchodzą w zakres obowiązków działu hr. Doświadczeni i dobrze przeszkoleni pracownicy działu human resources zajmują się poszukiwaniem dla firmy wykwalifikowanych specjalistów i ich zatrudnianiem. Przeprowadzają wstępne rozmowy rekrutacyjne za pośrednictwem maila i przez telefon. Na spotkaniach w sprawie pracy zadają pytania związane z dotychczasowych zatrudnieniem kandydatów oraz odnośnie ich wykształcenia i oczekiwań finansowych. Dział hr zajmuje się także sprawami urlopów wypoczynkowych i macierzyńskich.
Zobacz również:
Ulotki w wersjach offsetowych i cyfrowych od zaufanego wykonawcy
W drukarni internetowej Silver Eye Advertising, w krótkim czasie skompletujemy nasze zamówienie na materiały promocyjne, które chcemy wprowadzić do organizowanej kampanii reklamowej, włącznie z teczkami ofertowymi...
Nowoczesne produkty motoryzacyjne dla klientów
akcesoria motoryzacyjne, sprzęt RTV, elektronika użytkowa i komputery oraz specjalistyczne urządzenia to przykłady produktów, które oferowane są przez nasz sklep internetowy. Od dłuższego czasu wprowadzamy na ry...
Czym są maskotki z nadrukiem?
Skuteczne zareklamowanie firmy nie należy do najprostszych zadań, tym bardziej że konkurencja jest naprawdę duża i wymagająca. Ciekawym pomysłem wśród grupy gadżetów reklamowych wydają się zatem maskotki z ...
Sprzęt do stoiska sprzedającego hot-dogi.
Oferując klientom szybkie przekąski, można pomyśleć o zakupie do firmy sprzętu do przygotowywania parówek. Ten produkt musi być szybko podany i zabezpieczony przez utrzymanie stałej temperatury. Kiedy mamy duż...
Gdzie warto kupować markowe perfumy?
Na kupowanie markowych perfum w perfumeriach stacjonarnych decyduje się stosunkowo niewiele osób. Trudno się temu dziwić, gdyż, naliczając wysoką marżę, sklepy takie mają bardzo wysokie ceny markowych perfum, a...